Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122
Название: Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity
Другие названия: Аванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 80 чоловік
Авторы: Tkachenko, Nazarii
Ткаченко, Назарій Ростиславович
Ключевые слова: prelimininary design
aircraft
passenger cabin layout
center of gravity position
adjustable headrest
аванпроект літака
літак
компонування пасажирської кабіни
центрування літака
регульвоний підголовник
дипломна робота
Дата публикации: июн-2023
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Tkachenko N. Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 42 p.
Краткий осмотр (реферат): The bachelor degree thesis presents a preliminary design of a mid range aircraft that can transport 80 passengers with the possibility of adjusting the headrest in the passenger seat. The design methodology relies on the analysis of prototypes, advanced technical solut ions and engineering calculations to obtain the technical specifications of the aircraft. In a special part, it is necessary to make the concept of an adjustable headrest in the passenger seat. The relevance of the work is to increase the comfort of passen gers, namely the designed adjustable headrest will provide greater comfort during the flight, which will reduce unpleasant sensations from a long sitting position. The practical results of the work include the improvement of passenger comfort and transport ation efficiency. The work can be applied in the aviation industry and in the education of aviation specialties.
Дана кваліфікаційна робота присвячена проектуванню середньомагістрального пасажирського літака для перевезення 80 осіб з можливістю регулювання підголовника в пасажирському сидінні. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих параметрів проектованого літака, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних геометричних та компонувальних параметрів проектованого літака, визначення основних технічних рішень. В спеціальній частині необхідно зробити концепцію регульованого підгол овника в пасажирському сидінні. Актуальність роботи полягає у підвищенні комфорту пасажирів, а саме спроектований регульований підголовник забезпечить більший комфорт під час польоту, що зменшить неприємні відчуття від довгого сидячого положення. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту та ефективності пасажирських перевезень. Представлені результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2023_134_TkachenkoNR.pdfBachelor Thesis1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.