Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122
Назва: Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity
Інші назви: Аванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 80 чоловік
Автори: Tkachenko, Nazarii
Ткаченко, Назарій Ростиславович
Ключові слова: prelimininary design
aircraft
passenger cabin layout
center of gravity position
adjustable headrest
аванпроект літака
літак
компонування пасажирської кабіни
центрування літака
регульвоний підголовник
дипломна робота
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Tkachenko N. Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 42 p.
Короткий огляд (реферат): The bachelor degree thesis presents a preliminary design of a mid range aircraft that can transport 80 passengers with the possibility of adjusting the headrest in the passenger seat. The design methodology relies on the analysis of prototypes, advanced technical solut ions and engineering calculations to obtain the technical specifications of the aircraft. In a special part, it is necessary to make the concept of an adjustable headrest in the passenger seat. The relevance of the work is to increase the comfort of passen gers, namely the designed adjustable headrest will provide greater comfort during the flight, which will reduce unpleasant sensations from a long sitting position. The practical results of the work include the improvement of passenger comfort and transport ation efficiency. The work can be applied in the aviation industry and in the education of aviation specialties.
Дана кваліфікаційна робота присвячена проектуванню середньомагістрального пасажирського літака для перевезення 80 осіб з можливістю регулювання підголовника в пасажирському сидінні. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих параметрів проектованого літака, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних геометричних та компонувальних параметрів проектованого літака, визначення основних технічних рішень. В спеціальній частині необхідно зробити концепцію регульованого підгол овника в пасажирському сидінні. Актуальність роботи полягає у підвищенні комфорту пасажирів, а саме спроектований регульований підголовник забезпечить більший комфорт під час польоту, що зменшить неприємні відчуття від довгого сидячого положення. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту та ефективності пасажирських перевезень. Представлені результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASF_2023_134_TkachenkoNR.pdfBachelor Thesis1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.