Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity
Date
2023-06
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
National Aviation University
Abstract
The bachelor
degree thesis presents a preliminary design of a mid range aircraft
that can transport 80 passengers with the possibility of adjusting the headrest in the
passenger seat.
The design methodology relies on the analysis of prototypes, advanced technical
solut ions and engineering calculations to obtain the technical specifications of the
aircraft. In a special part, it is necessary to make the concept of an adjustable headrest
in the passenger seat.
The relevance of the work is to increase the comfort of passen
gers, namely the
designed adjustable headrest will provide greater comfort during the flight, which will
reduce unpleasant sensations from a long sitting position.
The practical results of the work include the improvement of passenger comfort
and transport ation efficiency. The work can be applied in the aviation industry and in
the education of aviation specialties.
Дана кваліфікаційна робота присвячена проектуванню середньомагістрального пасажирського літака для перевезення 80 осіб з можливістю регулювання підголовника в пасажирському сидінні. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих параметрів проектованого літака, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних геометричних та компонувальних параметрів проектованого літака, визначення основних технічних рішень. В спеціальній частині необхідно зробити концепцію регульованого підгол овника в пасажирському сидінні. Актуальність роботи полягає у підвищенні комфорту пасажирів, а саме спроектований регульований підголовник забезпечить більший комфорт під час польоту, що зменшить неприємні відчуття від довгого сидячого положення. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту та ефективності пасажирських перевезень. Представлені результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Дана кваліфікаційна робота присвячена проектуванню середньомагістрального пасажирського літака для перевезення 80 осіб з можливістю регулювання підголовника в пасажирському сидінні. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих параметрів проектованого літака, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних геометричних та компонувальних параметрів проектованого літака, визначення основних технічних рішень. В спеціальній частині необхідно зробити концепцію регульованого підгол овника в пасажирському сидінні. Актуальність роботи полягає у підвищенні комфорту пасажирів, а саме спроектований регульований підголовник забезпечить більший комфорт під час польоту, що зменшить неприємні відчуття від довгого сидячого положення. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту та ефективності пасажирських перевезень. Представлені результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівна
Keywords
prelimininary design, aircraft, passenger cabin layout, center of gravity position, adjustable headrest, аванпроект літака, літак, компонування пасажирської кабіни, центрування літака, регульвоний підголовник, дипломна робота
Citation
Tkachenko N. Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 42 p.