Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122
Title: Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity
Other Titles: Аванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 80 чоловік
Authors: Tkachenko, Nazarii
Ткаченко, Назарій Ростиславович
Keywords: prelimininary design
aircraft
passenger cabin layout
center of gravity position
adjustable headrest
аванпроект літака
літак
компонування пасажирської кабіни
центрування літака
регульвоний підголовник
дипломна робота
Issue Date: Jun-2023
Publisher: National Aviation University
Citation: Tkachenko N. Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 42 p.
Abstract: The bachelor degree thesis presents a preliminary design of a mid range aircraft that can transport 80 passengers with the possibility of adjusting the headrest in the passenger seat. The design methodology relies on the analysis of prototypes, advanced technical solut ions and engineering calculations to obtain the technical specifications of the aircraft. In a special part, it is necessary to make the concept of an adjustable headrest in the passenger seat. The relevance of the work is to increase the comfort of passen gers, namely the designed adjustable headrest will provide greater comfort during the flight, which will reduce unpleasant sensations from a long sitting position. The practical results of the work include the improvement of passenger comfort and transport ation efficiency. The work can be applied in the aviation industry and in the education of aviation specialties.
Дана кваліфікаційна робота присвячена проектуванню середньомагістрального пасажирського літака для перевезення 80 осіб з можливістю регулювання підголовника в пасажирському сидінні. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих параметрів проектованого літака, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних геометричних та компонувальних параметрів проектованого літака, визначення основних технічних рішень. В спеціальній частині необхідно зробити концепцію регульованого підгол овника в пасажирському сидінні. Актуальність роботи полягає у підвищенні комфорту пасажирів, а саме спроектований регульований підголовник забезпечить більший комфорт під час польоту, що зменшить неприємні відчуття від довгого сидячого положення. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту та ефективності пасажирських перевезень. Представлені результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2023_134_TkachenkoNR.pdfBachelor Thesis1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.