Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTkachenko, Nazarii-
dc.contributor.authorТкаченко, Назарій Ростиславович-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:46:30Z-
dc.date.available2023-06-30T11:46:30Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationTkachenko N. Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 42 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60122-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівнаuk_UA
dc.description.abstractThe bachelor degree thesis presents a preliminary design of a mid range aircraft that can transport 80 passengers with the possibility of adjusting the headrest in the passenger seat. The design methodology relies on the analysis of prototypes, advanced technical solut ions and engineering calculations to obtain the technical specifications of the aircraft. In a special part, it is necessary to make the concept of an adjustable headrest in the passenger seat. The relevance of the work is to increase the comfort of passen gers, namely the designed adjustable headrest will provide greater comfort during the flight, which will reduce unpleasant sensations from a long sitting position. The practical results of the work include the improvement of passenger comfort and transport ation efficiency. The work can be applied in the aviation industry and in the education of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена проектуванню середньомагістрального пасажирського літака для перевезення 80 осіб з можливістю регулювання підголовника в пасажирському сидінні. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих параметрів проектованого літака, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних геометричних та компонувальних параметрів проектованого літака, визначення основних технічних рішень. В спеціальній частині необхідно зробити концепцію регульованого підгол овника в пасажирському сидінні. Актуальність роботи полягає у підвищенні комфорту пасажирів, а саме спроектований регульований підголовник забезпечить більший комфорт під час польоту, що зменшить неприємні відчуття від довгого сидячого положення. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту та ефективності пасажирських перевезень. Представлені результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectprelimininary designuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectpassenger cabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity positionuk_UA
dc.subjectadjustable headrestuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectкомпонування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectцентрування літакаuk_UA
dc.subjectрегульвоний підголовникuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 80 Passenger Capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 80 чоловікuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2023_134_TkachenkoNR.pdfBachelor Thesis1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.