Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074
Название: Аналіз маркетингових комунікацій компанії «Фокстрот» в умовах цифрового ринку
Авторы: Філіппова, Тетяна Сергіївна
Ключевые слова: комунікації
Інтернет
Фокстрот
персоналізація
глобалізація
електронний маркетинг
інструменти комунікацій
елементи комунікацій
ритейл
дипломна робота
Дата публикации: 21-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми проявляється в тому, що зараз іде стрімкий розвиток технологій, Інтернет стає більш доступним. Матеріальні можливості українців до початку війни зростали, так само як і рівень освіченості населення. IT-галузь активно набирає обертів і має високий попит в Україні. Відбувається глобалізація, чиїм наслідком виступає поява Інтернет-комунікацій. Пандемія Covid-19 пришвидшила перехід бізнесу в цифровий простір. Нові реалії диктують умови та тренди ринку, тому компанії мусять швидко пристосовуватися, враховуючи всі внутрішні та зовнішні фактори. Інтернет надав таку можливість, пропонуючи нові та інноваційні інструменти просування та комунікацій з цільовою аудиторією. Компанії виділили нові завдання – підтримати лояльність споживачів, знайти інструменти впливу, не допустити сильного падіння продажів тощо. Такі завдання змусили бізнес шукати як нові, так і інноваційні інструменти комунікацій зі своєю аудиторією. Саме завдяки Інтернету, бізнес може активно вести комунікації з цільовою аудиторією та використовувати широкий спектр інструментів для просування. Окрім коронавірусу, в Україні з’явився ще один фактор, який прискорив перехід бізнесу до Інтернет-просторі – повномасштабне вторгнення рф на початку 2022 року. Вибухнув тренд на українське, з’явився активний ситуативний маркетинг і поширена корпоративна соціальна відповідальність у вигляді благодійних заходів і волонтерства. Все це поширюється в мережі Інтернет, допомагаючи підвищити імідж і репутацію компанії серед користувачів і потенційних покупців.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Філіппова_дипломна_робота.pdfДипломна робота625.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.