Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФіліппова, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:01:18Z-
dc.date.available2023-06-30T11:01:18Z-
dc.date.issued2023-06-21-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми проявляється в тому, що зараз іде стрімкий розвиток технологій, Інтернет стає більш доступним. Матеріальні можливості українців до початку війни зростали, так само як і рівень освіченості населення. IT-галузь активно набирає обертів і має високий попит в Україні. Відбувається глобалізація, чиїм наслідком виступає поява Інтернет-комунікацій. Пандемія Covid-19 пришвидшила перехід бізнесу в цифровий простір. Нові реалії диктують умови та тренди ринку, тому компанії мусять швидко пристосовуватися, враховуючи всі внутрішні та зовнішні фактори. Інтернет надав таку можливість, пропонуючи нові та інноваційні інструменти просування та комунікацій з цільовою аудиторією. Компанії виділили нові завдання – підтримати лояльність споживачів, знайти інструменти впливу, не допустити сильного падіння продажів тощо. Такі завдання змусили бізнес шукати як нові, так і інноваційні інструменти комунікацій зі своєю аудиторією. Саме завдяки Інтернету, бізнес може активно вести комунікації з цільовою аудиторією та використовувати широкий спектр інструментів для просування. Окрім коронавірусу, в Україні з’явився ще один фактор, який прискорив перехід бізнесу до Інтернет-просторі – повномасштабне вторгнення рф на початку 2022 року. Вибухнув тренд на українське, з’явився активний ситуативний маркетинг і поширена корпоративна соціальна відповідальність у вигляді благодійних заходів і волонтерства. Все це поширюється в мережі Інтернет, допомагаючи підвищити імідж і репутацію компанії серед користувачів і потенційних покупців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectФокстротuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти комунікаційuk_UA
dc.subjectелементи комунікаційuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз маркетингових комунікацій компанії «Фокстрот» в умовах цифрового ринкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Філіппова_дипломна_робота.pdfДипломна робота625.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.