Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60059
Назва: Дослідження політики просування продукції ТОВ «Люстдорф»
Автори: Береговенко, Яна Володимирівна
Ключові слова: комунікаційна політика
цільовий сегмент
споживач
інструменти просування компанії
елементи комунікацій
маркетингова діяльність
дипломна робота
Дата публікації: 19-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сьогодні побудувати успішний та довготривалий бізнес, який буде приносити прибутки, можливо тільки за допомогою ефективної маркетингової діяльності. Існування будь-якої компанії напряму залежить від зусиль маркетингу. Він допомагає інформувати людей про певний продукт чи послугу, знаходить цільову аудиторію та підштовхує прийняти рішення про покупку. Нині дуже важко повністю задовольнити потреби споживачів, тому досить важливо дослідити їхню поведінку на ринку та розробити ефективну комунікаційну кампанію для іміджу усього підприємства і формування позиціонування для окремого бренду. Кожен рік вподобання клієнтів змінюються, а розвиток технологій призводить до вдосконалення та оновлення маркетингових заходів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60059
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Береговенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота519.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.