Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60059
Title: Дослідження політики просування продукції ТОВ «Люстдорф»
Authors: Береговенко, Яна Володимирівна
Keywords: комунікаційна політика
цільовий сегмент
споживач
інструменти просування компанії
елементи комунікацій
маркетингова діяльність
дипломна робота
Issue Date: 19-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Сьогодні побудувати успішний та довготривалий бізнес, який буде приносити прибутки, можливо тільки за допомогою ефективної маркетингової діяльності. Існування будь-якої компанії напряму залежить від зусиль маркетингу. Він допомагає інформувати людей про певний продукт чи послугу, знаходить цільову аудиторію та підштовхує прийняти рішення про покупку. Нині дуже важко повністю задовольнити потреби споживачів, тому досить важливо дослідити їхню поведінку на ринку та розробити ефективну комунікаційну кампанію для іміджу усього підприємства і формування позиціонування для окремого бренду. Кожен рік вподобання клієнтів змінюються, а розвиток технологій призводить до вдосконалення та оновлення маркетингових заходів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60059
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Береговенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота519.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.