Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59819
Назва: Ключові критерії готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в ЗВО
Інші назви: Key criteria for the readiness of future masters of psychology for professional activity in higher education institutions
Автори: Ларіонцева, Анна Олегівна
Lariontseva, Anna
Ключові слова: критерії готовності до професійної діяльності
психологи
магістри-психологи
професійна діяльність
criteria of readiness for professional activity
psychologists
masters of psychology
professional activity
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ларіонцева А.О. Ключові критерії готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в ЗВО / А. Ларіонцева // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 59-61
Короткий огляд (реферат): Формування готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в закладах вищої освіти є важливою проблемою для психолого педагогічної теорії і практики професійної освіти. Розгляд даної проблеми, на наш погляд, вимагає чіткого визначення понятійного апарату даного питання, а саме, розуміння такого поняття як «критерій» у дослідженнях. Особливості підготовки майбутніх психологів в авіаційній галузі вимагає розглядати «критерій» як стійку та постійну ознаку за допомогою якої можна оцінити стан готовності. Критерій як педагогічне формулювання є ознакою, за допомогою якої можна оцінити або класифікувати певне педагогічне явище. В нашому дослідженні – це готовність майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності.
Forming the readiness of future masters of psychology for professional activity in higher education institutions is an important problem for psychologists of pedagogical theory and practice of vocational education. Consideration of this problem, in our opinion, requires a clear definition of the conceptual apparatus of this issue, namely, the understanding of such a concept as "criterion" in research. The peculiarities of training future psychologists in the aviation industry require considering the "criterion" as a stable and constant feature by which to assess the state of readiness. A criterion as a pedagogical formulation is a sign by which a certain pedagogical phenomenon can be evaluated or classified. In our study, it is the readiness of future masters of psychology for professional activity.
Опис: Список використаної літератури: 1.Бусел В. (Ed). (2005). Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.). Ірпінь. ВТФ «Перун». 2.Книш А. Є. (2014). Структура особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів-тренерів. Теорія і практика управління соціальними системами. 1. 84-91. 3. Лебедик Л. (2013). Формування професійної компетентності магістрів педагогіки вищої школи. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди». 28(1). 180–185. 4.Ничкало Н. (Ed). 2000. Професійна освіта : словник : навчальний посібник. Київ. Вища школа. 5.Ржевський Г. (2012). Психологічна готовність магістрів до педагогічної діяльності. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 4 (84). 73–89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59819
ISBN: 978-617-8016-77-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛАРІОНЦЕВА Анна.pdfТези612.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.