Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59819
Название: Ключові критерії готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в ЗВО
Другие названия: Key criteria for the readiness of future masters of psychology for professional activity in higher education institutions
Авторы: Ларіонцева, Анна Олегівна
Lariontseva, Anna
Ключевые слова: критерії готовності до професійної діяльності
психологи
магістри-психологи
професійна діяльність
criteria of readiness for professional activity
psychologists
masters of psychology
professional activity
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ларіонцева А.О. Ключові критерії готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в ЗВО / А. Ларіонцева // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 59-61
Краткий осмотр (реферат): Формування готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в закладах вищої освіти є важливою проблемою для психолого педагогічної теорії і практики професійної освіти. Розгляд даної проблеми, на наш погляд, вимагає чіткого визначення понятійного апарату даного питання, а саме, розуміння такого поняття як «критерій» у дослідженнях. Особливості підготовки майбутніх психологів в авіаційній галузі вимагає розглядати «критерій» як стійку та постійну ознаку за допомогою якої можна оцінити стан готовності. Критерій як педагогічне формулювання є ознакою, за допомогою якої можна оцінити або класифікувати певне педагогічне явище. В нашому дослідженні – це готовність майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності.
Forming the readiness of future masters of psychology for professional activity in higher education institutions is an important problem for psychologists of pedagogical theory and practice of vocational education. Consideration of this problem, in our opinion, requires a clear definition of the conceptual apparatus of this issue, namely, the understanding of such a concept as "criterion" in research. The peculiarities of training future psychologists in the aviation industry require considering the "criterion" as a stable and constant feature by which to assess the state of readiness. A criterion as a pedagogical formulation is a sign by which a certain pedagogical phenomenon can be evaluated or classified. In our study, it is the readiness of future masters of psychology for professional activity.
Описание: Список використаної літератури: 1.Бусел В. (Ed). (2005). Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.). Ірпінь. ВТФ «Перун». 2.Книш А. Є. (2014). Структура особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів-тренерів. Теорія і практика управління соціальними системами. 1. 84-91. 3. Лебедик Л. (2013). Формування професійної компетентності магістрів педагогіки вищої школи. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди». 28(1). 180–185. 4.Ничкало Н. (Ed). 2000. Професійна освіта : словник : навчальний посібник. Київ. Вища школа. 5.Ржевський Г. (2012). Психологічна готовність магістрів до педагогічної діяльності. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 4 (84). 73–89.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59819
ISBN: 978-617-8016-77-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЛАРІОНЦЕВА Анна.pdfТези612.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.