Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонцева, Анна Олегівна-
dc.contributor.authorLariontseva, Anna-
dc.date.accessioned2023-06-13T06:45:38Z-
dc.date.available2023-06-13T06:45:38Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationЛаріонцева А.О. Ключові критерії готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в ЗВО / А. Ларіонцева // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 59-61uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8016-77-7-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59819-
dc.descriptionСписок використаної літератури: 1.Бусел В. (Ed). (2005). Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.). Ірпінь. ВТФ «Перун». 2.Книш А. Є. (2014). Структура особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів-тренерів. Теорія і практика управління соціальними системами. 1. 84-91. 3. Лебедик Л. (2013). Формування професійної компетентності магістрів педагогіки вищої школи. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди». 28(1). 180–185. 4.Ничкало Н. (Ed). 2000. Професійна освіта : словник : навчальний посібник. Київ. Вища школа. 5.Ржевський Г. (2012). Психологічна готовність магістрів до педагогічної діяльності. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 4 (84). 73–89.uk_UA
dc.description.abstractФормування готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в закладах вищої освіти є важливою проблемою для психолого педагогічної теорії і практики професійної освіти. Розгляд даної проблеми, на наш погляд, вимагає чіткого визначення понятійного апарату даного питання, а саме, розуміння такого поняття як «критерій» у дослідженнях. Особливості підготовки майбутніх психологів в авіаційній галузі вимагає розглядати «критерій» як стійку та постійну ознаку за допомогою якої можна оцінити стан готовності. Критерій як педагогічне формулювання є ознакою, за допомогою якої можна оцінити або класифікувати певне педагогічне явище. В нашому дослідженні – це готовність майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractForming the readiness of future masters of psychology for professional activity in higher education institutions is an important problem for psychologists of pedagogical theory and practice of vocational education. Consideration of this problem, in our opinion, requires a clear definition of the conceptual apparatus of this issue, namely, the understanding of such a concept as "criterion" in research. The peculiarities of training future psychologists in the aviation industry require considering the "criterion" as a stable and constant feature by which to assess the state of readiness. A criterion as a pedagogical formulation is a sign by which a certain pedagogical phenomenon can be evaluated or classified. In our study, it is the readiness of future masters of psychology for professional activity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкритерії готовності до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectпсихологиuk_UA
dc.subjectмагістри-психологиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectcriteria of readiness for professional activityuk_UA
dc.subjectpsychologistsuk_UA
dc.subjectmasters of psychologyuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.titleКлючові критерії готовності майбутніх магістрів психологів до професійної діяльності в ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeKey criteria for the readiness of future masters of psychology for professional activity in higher education institutionsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛАРІОНЦЕВА Анна.pdfТези612.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.