Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028
Назва: Розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації
Автори: Кудлай, Віра Григорівна
Ключові слова: цифровий маркетинг
глобалізація
цифровізація
цифрова економка
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кудлай В. Розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.251-253
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Визначено основні переваги застосування цифрового маркетингу в глобалізаційних умовах розвитку економіки. Проаналізовано головні тенденцій розвитку цифрового маркетингу, які допомагають модернізувати бізнес і створити новий спосіб діяльності в сучасному конкурентному середовищі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IV_МНПК_БІЗНЕС-АНАЛІТИКА_2023 Кудлай.pdfТези494.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.