Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028
Title: Розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації
Authors: Кудлай, Віра Григорівна
Keywords: цифровий маркетинг
глобалізація
цифровізація
цифрова економка
Issue Date: Mar-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кудлай В. Розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.251-253
Abstract: В роботі досліджено розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Визначено основні переваги застосування цифрового маркетингу в глобалізаційних умовах розвитку економіки. Проаналізовано головні тенденцій розвитку цифрового маркетингу, які допомагають модернізувати бізнес і створити новий спосіб діяльності в сучасному конкурентному середовищі
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028
Appears in Collections:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IV_МНПК_БІЗНЕС-АНАЛІТИКА_2023 Кудлай.pdfТези494.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.