Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028
Название: Розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації
Авторы: Кудлай, Віра Григорівна
Ключевые слова: цифровий маркетинг
глобалізація
цифровізація
цифрова економка
Дата публикации: мар-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кудлай В. Розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.251-253
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджено розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Визначено основні переваги застосування цифрового маркетингу в глобалізаційних умовах розвитку економіки. Проаналізовано головні тенденцій розвитку цифрового маркетингу, які допомагають модернізувати бізнес і створити новий спосіб діяльності в сучасному конкурентному середовищі
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028
Располагается в коллекциях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IV_МНПК_БІЗНЕС-АНАЛІТИКА_2023 Кудлай.pdfТези494.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.