Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудлай, Віра Григорівна-
dc.date.accessioned2023-04-12T10:59:33Z-
dc.date.available2023-04-12T10:59:33Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationКудлай В. Розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.251-253uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59028-
dc.description.abstractВ роботі досліджено розвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Визначено основні переваги застосування цифрового маркетингу в глобалізаційних умовах розвитку економіки. Проаналізовано головні тенденцій розвитку цифрового маркетингу, які допомагають модернізувати бізнес і створити новий спосіб діяльності в сучасному конкурентному середовищіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectцифрова економкаuk_UA
dc.titleРозвиток цифрового маркетингу в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.46uk_UA
Appears in Collections:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IV_МНПК_БІЗНЕС-АНАЛІТИКА_2023 Кудлай.pdfТези494.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.