Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58956
Назва: Підвищення конкурентоздатності продукції при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
Інші назви: Improving the competitiveness of products with the existing economic activity
Автори: Устінов, Андрій
Ustinov, Andriy
Ключові слова: конкурентоздатність продукції
product competitiveness
зовнішньоекономічна діяльність
foreign economic activity
підприємство
enterprise
дипломна робота
graduate work
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентоздатність
competitiveness
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Роль конкуренції як на внутрішньому, так і світовому ринках зростає, з одного боку, з іншого – отримання більшої свободи вибору напряму діяльності, вимагають від керівництва підприємств, тої чи іншої галузі, підходити більш виважено до управлінських рішень, які спрямовані на визначення конкурентної позиції підприємства. В промислово розвинутих країнах особлива увага приділяється якісним методам оцінки конкурентної позиції підприємства, що засновані на стратегічному підході. Вони дозволяють провести аналіз конкурентних переваг підприємства, не даючи при цьому чіткого кількісного вираження результатів оцінки, що ускладнює проведення аналізу, хоча дані методи можуть бути корисними при дослідженні певних конкурентних переваг підприємства та розробленні стратегій конкуренції. В нашій країні через недостатню інформацію для оцінки конкурентної позиції підприємства, надається перевага кількісним методам, які дають миттєву оцінку стану підприємства, але не дозволяють враховувати перспективи його розвитку.
In industrially developed lands, special respect is given to the methods of assessing the competitive position of a business, which are based on a strategic approach. They allow to conduct an analysis of the competitive advantages of the enterprise, without giving, in the case of a clear and clear reflection of the results of the assessment, which complicates the analysis, although these methods can be similar in the case of previous competitive advantages of the enterprise and the expansion of the competition strategy. In our country, due to the lack of information to assess the competitive position of the enterprise, we hope to win by using methods to give a mitigation of the enterprise, but do not allow to insure the prospects of its development.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: професор Гуріна Ганна Сергіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58956
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Устінова Андрія_ФТМЛ .pdfдипломна робота921.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.