Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУстінов, Андрій-
dc.contributor.authorUstinov, Andriy-
dc.date.accessioned2023-04-04T06:38:06Z-
dc.date.available2023-04-04T06:38:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58956-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: професор Гуріна Ганна Сергіївнаuk_UA
dc.description.abstractРоль конкуренції як на внутрішньому, так і світовому ринках зростає, з одного боку, з іншого – отримання більшої свободи вибору напряму діяльності, вимагають від керівництва підприємств, тої чи іншої галузі, підходити більш виважено до управлінських рішень, які спрямовані на визначення конкурентної позиції підприємства. В промислово розвинутих країнах особлива увага приділяється якісним методам оцінки конкурентної позиції підприємства, що засновані на стратегічному підході. Вони дозволяють провести аналіз конкурентних переваг підприємства, не даючи при цьому чіткого кількісного вираження результатів оцінки, що ускладнює проведення аналізу, хоча дані методи можуть бути корисними при дослідженні певних конкурентних переваг підприємства та розробленні стратегій конкуренції. В нашій країні через недостатню інформацію для оцінки конкурентної позиції підприємства, надається перевага кількісним методам, які дають миттєву оцінку стану підприємства, але не дозволяють враховувати перспективи його розвитку.uk_UA
dc.description.abstractIn industrially developed lands, special respect is given to the methods of assessing the competitive position of a business, which are based on a strategic approach. They allow to conduct an analysis of the competitive advantages of the enterprise, without giving, in the case of a clear and clear reflection of the results of the assessment, which complicates the analysis, although these methods can be similar in the case of previous competitive advantages of the enterprise and the expansion of the competition strategy. In our country, due to the lack of information to assess the competitive position of the enterprise, we hope to win by using methods to give a mitigation of the enterprise, but do not allow to insure the prospects of its development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоздатність продукціїuk_UA
dc.subjectproduct competitivenessuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectконкурентоздатністьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоздатності продукції при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeImproving the competitiveness of products with the existing economic activityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Устінова Андрія_ФТМЛ .pdfдипломна робота921.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.