Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58548
Назва: Marketing monitoring of the TCAS system and efficiency of its operation
Інші назви: Маркетинговий моніторинг системи TCAS та ефективність її експлуатації
Автори: Kutiepov, Vladyslav Oleksandrovich
Кутєпов, Владислав Олександрович
Ключові слова: graduate work
дипломна робота
avionics
авіоніка
aircraft
літак
traffic alert and collision avoidance system
система оповіщення про дорожній рух і запобігання зіткненням
sensitively level
рівень чутливості
Дата публікації: 12-бер-2023
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): 70% of all incidents in aviations happenning after human operator made mistake. Traffic collisions are mostly happening after human mistke either by pilots or by air traffic controllers. After number of incidents in 1950s-1960s, concepts of Traffic Collision Avoidance System which abbreviated as TCAS was made. TCAS prevents collisions by warning about traffic in first place using Traffic Advisory (TA) mode and after intruder aircraft is closing by rapidly and distance is low it will give Resolution Advisory (RA) for pilots using commands for climbing or descending. After mid-air collision in 1956 above the Grand Canyon aviation authorities with the help of airlines, started development of collision avoidance system. In the late 1960’s and early 1970’s, manufacturers were trying to make aircraft collision avoidance systems which used principle of operation based and relied on principle interrogator/transponder and also some of them made concepts based on time/frequency techniques. These systems functioned properly when tests were conducting by manufacturers during aircraft encounter testing, but FAA and the airlines have come into agreement that if that systems will be used in normal airline operations, the high rate of unnecessary alarms generated by the system in dense terminal areas will make impossible its operations. In the mid 1970’s, the first collision avoidance concept called Beacon Collision Avoidance System was developed. BCAS used data received from the transponders of Air Traffic Control Radar Beacon System (ATCRBS) to determine other intruding aircraft’s data about range and altitude.
70% усіх інцидентів в авіації відбуваються через помилку оператора. Дорожні зіткнення здебільшого відбуваються через людську помилку або пілотів, або повітряного транспорту контролери. Після ряду інцидентів у 1950-х-1960-х роках концепції дорожньо-транспортних пригод Була створена система уникнення, яка скорочено називається TCAS. TCAS запобігає зіткненням попередження про дорожній рух спочатку за допомогою режиму Traffic Advisory (TA) і після порушника повітряне судно швидко наближається, а відстань мала, це дасть попередження щодо роздільної здатності (RA). пілоти використовують команди для набору висоти або зниження. Після зіткнення в повітрі в 1956 році над Гранд-Каньйоном авіаційна влада з допомоги авіакомпаній, почали розробку системи попередження зіткнень. Наприкінці 1960-х років і на початку 1970-х років виробники намагалися створити системи запобігання зіткненням літаків, які використовуваний принцип роботи заснований на принципі запитувач/транспондер, а також деякі з них створили концепції, засновані на методах часу/частоти. Ці системи функціонували належним чином, коли випробування проводили виробники під час випробувань літаків, але FAA та авіакомпанії домовилися, що ці системи будуть використовуватися в звичайному режимі операцій авіакомпанії, високий рівень непотрібних тривог, створених системою в щільному термінальні зони унеможливлять його роботу. У середині 1970-х перше зіткнення була розроблена концепція уникнення під назвою Beacon Collision Avoidance System. Використовується BCAS дані, отримані від транспондерів радіолокаційної системи контролю повітряного руху (ATCRBS) щоб визначити дані про дальність і висоту інших літаків-порушників.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Ситнянський Любов Михайлівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58548
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2021_173_Кутєпов В.О..pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.