Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKutiepov, Vladyslav Oleksandrovich-
dc.contributor.authorКутєпов, Владислав Олександрович-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:00:30Z-
dc.date.available2023-03-17T09:00:30Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58548-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Ситнянський Любов Михайлівнаuk_UA
dc.description.abstract70% of all incidents in aviations happenning after human operator made mistake. Traffic collisions are mostly happening after human mistke either by pilots or by air traffic controllers. After number of incidents in 1950s-1960s, concepts of Traffic Collision Avoidance System which abbreviated as TCAS was made. TCAS prevents collisions by warning about traffic in first place using Traffic Advisory (TA) mode and after intruder aircraft is closing by rapidly and distance is low it will give Resolution Advisory (RA) for pilots using commands for climbing or descending. After mid-air collision in 1956 above the Grand Canyon aviation authorities with the help of airlines, started development of collision avoidance system. In the late 1960’s and early 1970’s, manufacturers were trying to make aircraft collision avoidance systems which used principle of operation based and relied on principle interrogator/transponder and also some of them made concepts based on time/frequency techniques. These systems functioned properly when tests were conducting by manufacturers during aircraft encounter testing, but FAA and the airlines have come into agreement that if that systems will be used in normal airline operations, the high rate of unnecessary alarms generated by the system in dense terminal areas will make impossible its operations. In the mid 1970’s, the first collision avoidance concept called Beacon Collision Avoidance System was developed. BCAS used data received from the transponders of Air Traffic Control Radar Beacon System (ATCRBS) to determine other intruding aircraft’s data about range and altitude.uk_UA
dc.description.abstract70% усіх інцидентів в авіації відбуваються через помилку оператора. Дорожні зіткнення здебільшого відбуваються через людську помилку або пілотів, або повітряного транспорту контролери. Після ряду інцидентів у 1950-х-1960-х роках концепції дорожньо-транспортних пригод Була створена система уникнення, яка скорочено називається TCAS. TCAS запобігає зіткненням попередження про дорожній рух спочатку за допомогою режиму Traffic Advisory (TA) і після порушника повітряне судно швидко наближається, а відстань мала, це дасть попередження щодо роздільної здатності (RA). пілоти використовують команди для набору висоти або зниження. Після зіткнення в повітрі в 1956 році над Гранд-Каньйоном авіаційна влада з допомоги авіакомпаній, почали розробку системи попередження зіткнень. Наприкінці 1960-х років і на початку 1970-х років виробники намагалися створити системи запобігання зіткненням літаків, які використовуваний принцип роботи заснований на принципі запитувач/транспондер, а також деякі з них створили концепції, засновані на методах часу/частоти. Ці системи функціонували належним чином, коли випробування проводили виробники під час випробувань літаків, але FAA та авіакомпанії домовилися, що ці системи будуть використовуватися в звичайному режимі операцій авіакомпанії, високий рівень непотрібних тривог, створених системою в щільному термінальні зони унеможливлять його роботу. У середині 1970-х перше зіткнення була розроблена концепція уникнення під назвою Beacon Collision Avoidance System. Використовується BCAS дані, отримані від транспондерів радіолокаційної системи контролю повітряного руху (ATCRBS) щоб визначити дані про дальність і висоту інших літаків-порушників.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectavionicsuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjecttraffic alert and collision avoidance systemuk_UA
dc.subjectсистема оповіщення про дорожній рух і запобігання зіткненнямuk_UA
dc.subjectsensitively leveluk_UA
dc.subjectрівень чутливостіuk_UA
dc.titleMarketing monitoring of the TCAS system and efficiency of its operationuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговий моніторинг системи TCAS та ефективність її експлуатаціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2021_173_Кутєпов В.О..pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.