Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58548
Название: | Marketing monitoring of the TCAS system and efficiency of its operation |
Другие названия: | Маркетинговий моніторинг системи TCAS та ефективність її експлуатації |
Авторы: | Kutiepov, Vladyslav Oleksandrovich Кутєпов, Владислав Олександрович |
Ключевые слова: | graduate work дипломна робота avionics авіоніка aircraft літак traffic alert and collision avoidance system система оповіщення про дорожній рух і запобігання зіткненням sensitively level рівень чутливості |
Дата публикации: | 12-мар-2023 |
Издательство: | National Aviation University |
Краткий осмотр (реферат): | 70% of all incidents in aviations happenning after human operator made mistake.
Traffic collisions are mostly happening after human mistke either by pilots or by air traffic
controllers. After number of incidents in 1950s-1960s, concepts of Traffic Collision
Avoidance System which abbreviated as TCAS was made. TCAS prevents collisions by
warning about traffic in first place using Traffic Advisory (TA) mode and after intruder
aircraft is closing by rapidly and distance is low it will give Resolution Advisory (RA) for
pilots using commands for climbing or descending.
After mid-air collision in 1956 above the Grand Canyon aviation authorities with the
help of airlines, started development of collision avoidance system. In the late 1960’s and
early 1970’s, manufacturers were trying to make aircraft collision avoidance systems which
used principle of operation based and relied on principle interrogator/transponder and also
some of them made concepts based on time/frequency techniques. These systems functioned
properly when tests were conducting by manufacturers during aircraft encounter testing, but
FAA and the airlines have come into agreement that if that systems will be used in normal
airline operations, the high rate of unnecessary alarms generated by the system in dense
terminal areas will make impossible its operations. In the mid 1970’s, the first collision
avoidance concept called Beacon Collision Avoidance System was developed. BCAS used
data received from the transponders of Air Traffic Control Radar Beacon System (ATCRBS)
to determine other intruding aircraft’s data about range and altitude. 70% усіх інцидентів в авіації відбуваються через помилку оператора. Дорожні зіткнення здебільшого відбуваються через людську помилку або пілотів, або повітряного транспорту контролери. Після ряду інцидентів у 1950-х-1960-х роках концепції дорожньо-транспортних пригод Була створена система уникнення, яка скорочено називається TCAS. TCAS запобігає зіткненням попередження про дорожній рух спочатку за допомогою режиму Traffic Advisory (TA) і після порушника повітряне судно швидко наближається, а відстань мала, це дасть попередження щодо роздільної здатності (RA). пілоти використовують команди для набору висоти або зниження. Після зіткнення в повітрі в 1956 році над Гранд-Каньйоном авіаційна влада з допомоги авіакомпаній, почали розробку системи попередження зіткнень. Наприкінці 1960-х років і на початку 1970-х років виробники намагалися створити системи запобігання зіткненням літаків, які використовуваний принцип роботи заснований на принципі запитувач/транспондер, а також деякі з них створили концепції, засновані на методах часу/частоти. Ці системи функціонували належним чином, коли випробування проводили виробники під час випробувань літаків, але FAA та авіакомпанії домовилися, що ці системи будуть використовуватися в звичайному режимі операцій авіакомпанії, високий рівень непотрібних тривог, створених системою в щільному термінальні зони унеможливлять його роботу. У середині 1970-х перше зіткнення була розроблена концепція уникнення під назвою Beacon Collision Avoidance System. Використовується BCAS дані, отримані від транспондерів радіолокаційної системи контролю повітряного руху (ATCRBS) щоб визначити дані про дальність і висоту інших літаків-порушників. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Ситнянський Любов Михайлівна |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58548 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_173_Кутєпов В.О..pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.