Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58369
Назва: The method of reducing the risk of dangerous approaches of aircraft in the air
Інші назви: Методика зниження ризику небезпечних зближеннь літаків у повітрі
Автори: Popenko, Vladyslav Volodymyrovych
Попенко, Владислав Володимирович
Ключові слова: graduate work
дипломна робота
air traffic control
управління повітряним рухом
aircraft
літак
management
управління
radio communication
радіозв'язок
Дата публікації: 7-бер-2023
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): Air traffic control (ATC) is an integral part of air traffic services (ATS), which is a direct interaction between the air traffic control controller (air traffic controller) and the aircraft crew (APS), as well as other services (meteorological, technical and aerodrome). The main tasks of the ATC • prevention of collisions of aircraft with each other in the air, on the platform and on the runway, as well as prevention of collisions of aircraft with obstacles; • accelerating and maintaining an orderly flow of air traffic; • providing the necessary information and assistance to EPS in emergency situations; • issuance of other necessary information (meteorological, radio engineering, etc.) The very first task carries the greatest danger. After all, uncoordinated actions of all components of aircraft management, including electronics and misunderstanding of technology, cause plane crashes that cause a large number of victims and cause irreparable damage to the environment. When a plane crash happens, it doesn't go unnoticed.
Управління повітряним рухом (ATC) є невід’ємною частиною обслуговування повітряного руху (ATS), яке є a безпосередня взаємодія між диспетчером управління повітряним рухом (авіадиспетчером) і екіпаж повітряного судна (APS), а також інші служби (метеорологічні, технічні та аеродром). Основні завдання АТЦ • запобігання зіткненням літаків один з одним у повітрі, на пероні та на ЗПС, а також запобігання зіткненням ПС з перешкодами; • прискорення та підтримання впорядкованого потоку повітряного руху; • надання необхідної інформації та допомоги СЕП в аварійних ситуаціях; • видача іншої необхідної інформації (метеорологічної, радіотехнічної та ін.) Саме перше завдання несе в собі найбільшу небезпеку. Адже неузгоджені дії всіх компоненти управління літальним апаратом, включаючи електроніку та нерозуміння технології, спричиняють авіакатастрофи, що спричиняють велику кількість жертв і викликають непоправної шкоди навколишньому середовищу. Коли трапляється авіакатастрофа, вона не йде непомітно.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Ситнянських Любов Михайлівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58369
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2022_173_Попенко В.В..pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.