Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58369
Название: The method of reducing the risk of dangerous approaches of aircraft in the air
Другие названия: Методика зниження ризику небезпечних зближеннь літаків у повітрі
Авторы: Popenko, Vladyslav Volodymyrovych
Попенко, Владислав Володимирович
Ключевые слова: graduate work
дипломна робота
air traffic control
управління повітряним рухом
aircraft
літак
management
управління
radio communication
радіозв'язок
Дата публикации: 7-мар-2023
Издательство: National Aviation University
Краткий осмотр (реферат): Air traffic control (ATC) is an integral part of air traffic services (ATS), which is a direct interaction between the air traffic control controller (air traffic controller) and the aircraft crew (APS), as well as other services (meteorological, technical and aerodrome). The main tasks of the ATC • prevention of collisions of aircraft with each other in the air, on the platform and on the runway, as well as prevention of collisions of aircraft with obstacles; • accelerating and maintaining an orderly flow of air traffic; • providing the necessary information and assistance to EPS in emergency situations; • issuance of other necessary information (meteorological, radio engineering, etc.) The very first task carries the greatest danger. After all, uncoordinated actions of all components of aircraft management, including electronics and misunderstanding of technology, cause plane crashes that cause a large number of victims and cause irreparable damage to the environment. When a plane crash happens, it doesn't go unnoticed.
Управління повітряним рухом (ATC) є невід’ємною частиною обслуговування повітряного руху (ATS), яке є a безпосередня взаємодія між диспетчером управління повітряним рухом (авіадиспетчером) і екіпаж повітряного судна (APS), а також інші служби (метеорологічні, технічні та аеродром). Основні завдання АТЦ • запобігання зіткненням літаків один з одним у повітрі, на пероні та на ЗПС, а також запобігання зіткненням ПС з перешкодами; • прискорення та підтримання впорядкованого потоку повітряного руху; • надання необхідної інформації та допомоги СЕП в аварійних ситуаціях; • видача іншої необхідної інформації (метеорологічної, радіотехнічної та ін.) Саме перше завдання несе в собі найбільшу небезпеку. Адже неузгоджені дії всіх компоненти управління літальним апаратом, включаючи електроніку та нерозуміння технології, спричиняють авіакатастрофи, що спричиняють велику кількість жертв і викликають непоправної шкоди навколишньому середовищу. Коли трапляється авіакатастрофа, вона не йде непомітно.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Ситнянських Любов Михайлівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58369
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2022_173_Попенко В.В..pdf1.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.