Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58337
Назва: Інфрачервоні датчики системи запобігання зіткнень літака з об’єктами в польоті
Автори: Волошко, Анастасія Олегівна
Ключові слова: дипломна робота
небезпечні зіткнення
інфрачервоні датчики
технічний огляд
системи попередження зіткнення
літаковий відповідач
Дата публікації: 7-бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Протягом останніх кількох десятиліть інфрачервоні датчики відіграють важливу роль в авіації. Світовий досвід переконує, що авіаційний транспорт вважається одним із найбезпечнішим у світі. Підтримка високого рівня безпеки польотів значною мірою пов'язана з вирішенням проблеми запобігання небезпечним підходам і зіткненням літаків з іншими повітряними об'єктами. Вирішення цього завдання покладається в першу чергу на диспетчерську службу системи керування повітряним рухом та на інші служби підтримання безпеки польотів (наприклад: орнітологічна служба та служба безпеки повітряного простору аеропорту). Однак з постійним збільшенням інтенсивності повітряного руху диспетчерській службі управління повітряним рухом (КПР) доводиться стикатися з дедалі зростаючими труднощами в запобіганні небезпечного зближення повітряних суден з іншими об'єктами в повітрі. Найбільш поширені випадки небезпечних зближень і зіткнень повітряних суден з повітряними об'єктами включають: небезпечні зближення з іншими повітряними суднами, а також небезпечні зближення або зіткнення з повітряними об'єктами, на яких немає засобів реагування управління повітряним рухом, якими найчастіше є птахи і безпілотні літальні апарати. Кількість безпілотних літальних апаратів (БПЛА) різних типів і призначень у світі стрімко зростає, що призводить до збільшення ризику зіткнення з рухомими об'єктами, особливо небезпечними в авіації. Зокрема, безпілотники цивільного призначення легко доступні для громадськості і здатні переміщатися з високою швидкістю, що в поєднанні з їх невеликими розмірами ускладнює їх виявлення. Вони представляють новий ризик як для людей, так і для об'єктів на землі, а також для авіації, де можливі зіткнення в повітрі становлять загрозу для пасажирського транспорту. Орнітологічна небезпека повітряного руху сьогодні перевищує кількість зіткнень з безпілотниками. Однак кількість безпілотних літальних апаратів інтенсивно зростає, так що ризик зіткнень також зростає.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Чужа Олексій Олександрович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58337
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2022_173_Волошко А.О.pdf2.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.