Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошко, Анастасія Олегівна-
dc.date.accessioned2023-03-09T09:22:54Z-
dc.date.available2023-03-09T09:22:54Z-
dc.date.issued2023-03-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58337-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Чужа Олексій Олександровичuk_UA
dc.description.abstractПротягом останніх кількох десятиліть інфрачервоні датчики відіграють важливу роль в авіації. Світовий досвід переконує, що авіаційний транспорт вважається одним із найбезпечнішим у світі. Підтримка високого рівня безпеки польотів значною мірою пов'язана з вирішенням проблеми запобігання небезпечним підходам і зіткненням літаків з іншими повітряними об'єктами. Вирішення цього завдання покладається в першу чергу на диспетчерську службу системи керування повітряним рухом та на інші служби підтримання безпеки польотів (наприклад: орнітологічна служба та служба безпеки повітряного простору аеропорту). Однак з постійним збільшенням інтенсивності повітряного руху диспетчерській службі управління повітряним рухом (КПР) доводиться стикатися з дедалі зростаючими труднощами в запобіганні небезпечного зближення повітряних суден з іншими об'єктами в повітрі. Найбільш поширені випадки небезпечних зближень і зіткнень повітряних суден з повітряними об'єктами включають: небезпечні зближення з іншими повітряними суднами, а також небезпечні зближення або зіткнення з повітряними об'єктами, на яких немає засобів реагування управління повітряним рухом, якими найчастіше є птахи і безпілотні літальні апарати. Кількість безпілотних літальних апаратів (БПЛА) різних типів і призначень у світі стрімко зростає, що призводить до збільшення ризику зіткнення з рухомими об'єктами, особливо небезпечними в авіації. Зокрема, безпілотники цивільного призначення легко доступні для громадськості і здатні переміщатися з високою швидкістю, що в поєднанні з їх невеликими розмірами ускладнює їх виявлення. Вони представляють новий ризик як для людей, так і для об'єктів на землі, а також для авіації, де можливі зіткнення в повітрі становлять загрозу для пасажирського транспорту. Орнітологічна небезпека повітряного руху сьогодні перевищує кількість зіткнень з безпілотниками. Однак кількість безпілотних літальних апаратів інтенсивно зростає, так що ризик зіткнень також зростає.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectнебезпечні зіткненняuk_UA
dc.subjectінфрачервоні датчикиuk_UA
dc.subjectтехнічний оглядuk_UA
dc.subjectсистеми попередження зіткненняuk_UA
dc.subjectлітаковий відповідачuk_UA
dc.titleІнфрачервоні датчики системи запобігання зіткнень літака з об’єктами в польотіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Волошко А.О.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.