Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58337
Название: | Інфрачервоні датчики системи запобігання зіткнень літака з об’єктами в польоті |
Авторы: | Волошко, Анастасія Олегівна |
Ключевые слова: | дипломна робота небезпечні зіткнення інфрачервоні датчики технічний огляд системи попередження зіткнення літаковий відповідач |
Дата публикации: | 7-мар-2023 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Протягом останніх кількох десятиліть інфрачервоні датчики відіграють важливу роль в авіації. Світовий досвід переконує, що авіаційний транспорт вважається одним із найбезпечнішим у світі. Підтримка високого рівня безпеки польотів значною мірою пов'язана з вирішенням проблеми запобігання небезпечним підходам і зіткненням літаків з іншими повітряними об'єктами. Вирішення цього завдання покладається в першу чергу на диспетчерську службу системи керування повітряним рухом та на інші служби підтримання безпеки польотів (наприклад: орнітологічна служба та служба безпеки повітряного простору аеропорту). Однак з постійним збільшенням інтенсивності повітряного руху диспетчерській службі управління повітряним рухом (КПР) доводиться стикатися з дедалі зростаючими труднощами в запобіганні небезпечного зближення повітряних суден з іншими об'єктами в повітрі. Найбільш поширені випадки небезпечних зближень і зіткнень повітряних суден з повітряними об'єктами включають: небезпечні зближення з іншими повітряними суднами, а також небезпечні зближення або зіткнення з повітряними об'єктами, на яких немає засобів реагування управління повітряним рухом, якими найчастіше є птахи і безпілотні літальні апарати. Кількість безпілотних літальних апаратів (БПЛА) різних типів і призначень у світі стрімко зростає, що призводить до збільшення ризику зіткнення з рухомими об'єктами, особливо небезпечними в авіації. Зокрема, безпілотники цивільного призначення легко доступні для громадськості і здатні переміщатися з високою швидкістю, що в поєднанні з їх невеликими розмірами ускладнює їх виявлення. Вони представляють новий ризик як для людей, так і для об'єктів на землі, а також для авіації, де можливі зіткнення в повітрі становлять загрозу для пасажирського транспорту. Орнітологічна небезпека повітряного руху сьогодні перевищує кількість зіткнень з безпілотниками. Однак кількість безпілотних літальних апаратів інтенсивно зростає, так що ризик зіткнень також зростає. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Чужа Олексій Олександрович |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58337 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2022_173_Волошко А.О.pdf | 2.54 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.