Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57803
Назва: Формування сучасних маркетингових підходів та впровадження інновацій в діяльності ТОВ «Лореаль Україна»
Автори: Левківська, Олена Олександрівна
Ключові слова: формування
маркетингові підходи
впровадження
інновації
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 22-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В сучасних ринкових умовах господарювання, найчастіше виграє той, хто насамперед акцентує свою увагу на інноваційній діяльності. Ніщо так не змушує керівництво компанії зосередитися на інноваційних ідеях, як усвідомлення того, що продукція, яка знаходиться на ринку, швидко може втратити свою актуальність. Саме інновації чи інноваційні ідеї – є основним чинником вдалої комерційної діяльності будь-якого суб’єкта господарювання, бо з кожним разом зростає потреба зацікавити клієнтів по новому у ногу з сучасністю. До того ж більшість вітчизняних підприємств, майже будь-якої галузі, потребують модернізації. Інноваційна діяльність підприємств перебуває у центрі уваги багатьох учених. Впливу інновацій в діяльність на конкурентоспроможність компаній присвячено праці М.Портера, А.Амоші, В.Бурлаки, Д.Крикуненко, Л.Чумака Л.Федулової, та ін. Їхні наукові розроблення становлять базу для багатьох подальших досліджень даної сфери розвитку. Науково-теоретична та практична значущість цієї проблеми зумовлює актуальність пропонованого дослідження. Проте низка питань залишаються проблемними, а окремі аспекти управління інноваційними процесами є дискусійними між науковцями і потребують дослідження, зокрема щодо формування сучасних маркетингових підходів та впровадження інновацій в діяльності компанії.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57803
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левківська_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.