Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57803
Title: Формування сучасних маркетингових підходів та впровадження інновацій в діяльності ТОВ «Лореаль Україна»
Authors: Левківська, Олена Олександрівна
Keywords: формування
маркетингові підходи
впровадження
інновації
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 22-Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: В сучасних ринкових умовах господарювання, найчастіше виграє той, хто насамперед акцентує свою увагу на інноваційній діяльності. Ніщо так не змушує керівництво компанії зосередитися на інноваційних ідеях, як усвідомлення того, що продукція, яка знаходиться на ринку, швидко може втратити свою актуальність. Саме інновації чи інноваційні ідеї – є основним чинником вдалої комерційної діяльності будь-якого суб’єкта господарювання, бо з кожним разом зростає потреба зацікавити клієнтів по новому у ногу з сучасністю. До того ж більшість вітчизняних підприємств, майже будь-якої галузі, потребують модернізації. Інноваційна діяльність підприємств перебуває у центрі уваги багатьох учених. Впливу інновацій в діяльність на конкурентоспроможність компаній присвячено праці М.Портера, А.Амоші, В.Бурлаки, Д.Крикуненко, Л.Чумака Л.Федулової, та ін. Їхні наукові розроблення становлять базу для багатьох подальших досліджень даної сфери розвитку. Науково-теоретична та практична значущість цієї проблеми зумовлює актуальність пропонованого дослідження. Проте низка питань залишаються проблемними, а окремі аспекти управління інноваційними процесами є дискусійними між науковцями і потребують дослідження, зокрема щодо формування сучасних маркетингових підходів та впровадження інновацій в діяльності компанії.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57803
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левківська_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.