Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57803
Название: Формування сучасних маркетингових підходів та впровадження інновацій в діяльності ТОВ «Лореаль Україна»
Авторы: Левківська, Олена Олександрівна
Ключевые слова: формування
маркетингові підходи
впровадження
інновації
маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 22-ноя-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В сучасних ринкових умовах господарювання, найчастіше виграє той, хто насамперед акцентує свою увагу на інноваційній діяльності. Ніщо так не змушує керівництво компанії зосередитися на інноваційних ідеях, як усвідомлення того, що продукція, яка знаходиться на ринку, швидко може втратити свою актуальність. Саме інновації чи інноваційні ідеї – є основним чинником вдалої комерційної діяльності будь-якого суб’єкта господарювання, бо з кожним разом зростає потреба зацікавити клієнтів по новому у ногу з сучасністю. До того ж більшість вітчизняних підприємств, майже будь-якої галузі, потребують модернізації. Інноваційна діяльність підприємств перебуває у центрі уваги багатьох учених. Впливу інновацій в діяльність на конкурентоспроможність компаній присвячено праці М.Портера, А.Амоші, В.Бурлаки, Д.Крикуненко, Л.Чумака Л.Федулової, та ін. Їхні наукові розроблення становлять базу для багатьох подальших досліджень даної сфери розвитку. Науково-теоретична та практична значущість цієї проблеми зумовлює актуальність пропонованого дослідження. Проте низка питань залишаються проблемними, а окремі аспекти управління інноваційними процесами є дискусійними між науковцями і потребують дослідження, зокрема щодо формування сучасних маркетингових підходів та впровадження інновацій в діяльності компанії.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57803
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Левківська_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.