Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57802
Title: Ребрендинг як вихід з кризової ситуації під час війни на прикладі підприємства Home Chef
Authors: Чернова, Катерина Андріївна
Keywords: брендинг
ребрендинг
бренд
стратегія
управління
аналіз ринку
конкурентоспроможність
цільова аудиторія
перенацілювання
елементи ідентифікації
редизайн
канали комунікації
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 22-Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У роботі розглянута тема розкриття і глибокого дослідження таких понять як брендинг, ребрендинг та сила бренду. У сучасному світі, де різноманіття товарів та послуг перевищує клієнтський попит і тенденції постійно змінюються, компаніям буває складно знайти шлях відокремлення себе на висококонкурентному ринку. Часто вирішення проблеми можна знайти шляхом ребрендингу. Загалом брендинг має вирішальне значення для бізнесу, адже це уособлення індивідуальності компанії, котра виділяє її серед інших гравців на ринку та справляє незабутнє враження. За умови створення вдалої стратегії брендингу можна отримати визнання, що підвищить цінність компанії, надасть розуміння, сформує очікування потенційних клієнтів та полегшить їх залучення. Проте не потрібно розглядати бренд, як щось незмінне та вічне, його можна та потрібно оновлювати. З плином часу, коли компанія вже має аналіз результатів своєї роботи та довго існує на ринку, можна побачити як змінюються тенденції та потреби споживачів. У цей момент необхідно застосовувати ребрендинг. Це може бути як повне оновлення бренду (зміна цілей, місії, позиціонування тощо), так і менш глобальні зміни (оновлення візуалів, невелике корегування логотипу тощо). Керівникам необхідно прийняти той факт, що у сучасному світі немає нічого постійного, і навіть якщо компанія є лідером на ринку, її бренд з часом може застаріти, втратити свою актуальність, а серед конкурентів за умови достатньої кількості часу, можуть виникнути дублювання. Про це знають навіть компанії-гіганти як Apple, що проводили ребрендинг тричі, Starbucks – чотири, а Pepsi одинадцять разів [1]. Тож потрібно постійно слідкувати за змінами у навколишньому середовищі, в середині компанії, як ці два світи взаємодіють між собою і за потреби, вчасно вносити корективи задля успішної діяльності.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57802
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернова_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.