Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56318
Назва: Інтернет-технології як маркетинговий інструмент в діяльності зарубіжних компаній (на прикладі компанії «Netflix»)
Автори: Епельман, Артем Сергійович
Ключові слова: маркетингова інформаційна система
бази даних
ринок
інтернет технології
новаторство
веб сервери
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 26-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є маркетингова інформаційна система підприємства NETFLIX, а предметом – розвиток даної команії за допомогою інтернет технологій. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування пояснення щодо формування ефективної маркетингової системи. Методами дослідження є спостереження, аналіз, узагальнення та моделювання. Проаналізовано маркетингову систему компанії. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження полягають у покращенні конкурентоспроможності підприємства на ринку, завдяки використанню комплексів маркетингу. Об’єктом дослідження є маркетингова переваги серед конкурентів на ринку та сфері, а предметом – процес впливу потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях на поведінку споживача на прикладі підприємства. Методи дослідження – історичні та практичні (при дослідженні теоретичних положень), економіко–статистичні (при оцінці сучасного стану ринку підприємства); маркетингово–моніторингові (аналіз впливу факторів на показники маркетингової діяльності). Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет, періодичні спеціалізовані видання. Значущість виконаної роботи полягає у застосуванні сучасних підходів маркетингового аналізу для наступного планування заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56318
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Епельман_дипломна_робота.pdfДипломна робота891.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.