Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕпельман, Артем Сергійович-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:13:49Z-
dc.date.available2022-09-16T07:13:49Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56318-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова інформаційна система підприємства NETFLIX, а предметом – розвиток даної команії за допомогою інтернет технологій. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування пояснення щодо формування ефективної маркетингової системи. Методами дослідження є спостереження, аналіз, узагальнення та моделювання. Проаналізовано маркетингову систему компанії. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження полягають у покращенні конкурентоспроможності підприємства на ринку, завдяки використанню комплексів маркетингу. Об’єктом дослідження є маркетингова переваги серед конкурентів на ринку та сфері, а предметом – процес впливу потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях на поведінку споживача на прикладі підприємства. Методи дослідження – історичні та практичні (при дослідженні теоретичних положень), економіко–статистичні (при оцінці сучасного стану ринку підприємства); маркетингово–моніторингові (аналіз впливу факторів на показники маркетингової діяльності). Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет, періодичні спеціалізовані видання. Значущість виконаної роботи полягає у застосуванні сучасних підходів маркетингового аналізу для наступного планування заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.subjectбази данихuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectінтернет технологіїuk_UA
dc.subjectноваторствоuk_UA
dc.subjectвеб сервериuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleІнтернет-технології як маркетинговий інструмент в діяльності зарубіжних компаній (на прикладі компанії «Netflix»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Епельман_дипломна_робота.pdfДипломна робота891.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.