Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56316
Назва: Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції на прикладі підприємства ТОВ «Пілігрім»
Автори: Марусіч, Богдан Сергійович
Ключові слова: соціальні мережі
соціальний медіа маркетинг
туристичний маркетинг
просування продукції
маркетингова діяльність
маркетин
дипломна робота
Дата публікації: 26-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є складові комплексу медіа маркетингу підприємства на ринку туристичних послуг України, а предметом – підходи до просування продукції за допомогою медіа маркетингу. Метою випускної роботи є дослідження елементів медіа маркетингу та просуванні продукції підприємства на ринку туристичних послуг України . Методи дослідження – історичні (при дослідженні теоретичних положень), економіко–статистичні (при оцінці сучасного стану ринку пива і діяльності підприємства); маркетингово–моніторингові (аналіз впливу факторів на показники маркетингової діяльності). Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет, періодичні спеціалізовані видання. Значущість виконаної роботи полягає у застосуванні сучасних підходів маркетингового аналізу для наступного планування заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в якості основи для формування способів оптимізації управління комплексом медіа маркетингу підприємств на ринку туристичних послуг.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56316
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марусіч_дипломна_робота.pdfДипломна робота545.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.