Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56316
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарусіч, Богдан Сергійович-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:13:11Z-
dc.date.available2022-09-16T07:13:11Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56316-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є складові комплексу медіа маркетингу підприємства на ринку туристичних послуг України, а предметом – підходи до просування продукції за допомогою медіа маркетингу. Метою випускної роботи є дослідження елементів медіа маркетингу та просуванні продукції підприємства на ринку туристичних послуг України . Методи дослідження – історичні (при дослідженні теоретичних положень), економіко–статистичні (при оцінці сучасного стану ринку пива і діяльності підприємства); маркетингово–моніторингові (аналіз впливу факторів на показники маркетингової діяльності). Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет, періодичні спеціалізовані видання. Значущість виконаної роботи полягає у застосуванні сучасних підходів маркетингового аналізу для наступного планування заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в якості основи для формування способів оптимізації управління комплексом медіа маркетингу підприємств на ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectсоціальний медіа маркетингuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleСоціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції на прикладі підприємства ТОВ «Пілігрім»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Марусіч_дипломна_робота.pdfДипломна робота545.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.