Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56314
Title: Маркетингова інформаційна система підприємства та можливі шляхи її вдосконалення
Authors: Жигинас, Артем Євгенович
Keywords: маркетингова інформаційна система
бази даних
ринок
споживач
лояльність
конкурентоспроможність
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 26-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Об’єктом дослідження є маркетингова інформаційна система підприємства в ресторанному бізнесі, а предметом складові та фактори формування ефективної маркетингової інформаційної системи мережі кав’ярень «Brew Cafe». Метою дослідження є теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо формування ефективної маркетингової інформаційної системи. Методами дослідження є спостереження, аналіз, узагальнення та моделювання. Значущість роботи полягає у розробці рекомендацій з покращення інформаційно-комунікаційної системи як для мережі кав’ярень «Brew Cafe», так і аналогічних підприємств за даним видом економічної діяльності, що допоможе приймати більш ефективні маркетингові рішення та моніторингу маркетингового середовища. Проаналізовано маркетингове середовище компанії «Brew Cafe» та надані рекомендації щодо маркетингової діяльності для покращення її діяльності. Враховуючи деталі мережі «Brew Cafe» кав’ярні, було представлено стратегію просування бренду та розроблено маркетингові інструменти для її сприяння. Це допоможе компанії бути конкурентоспроможною на місцевому ринку.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56314
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жигинас_дипломна_робота.pdfДипломна робота301.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.