Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖигинас, Артем Євгенович-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:12:38Z-
dc.date.available2022-09-16T07:12:38Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56314-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова інформаційна система підприємства в ресторанному бізнесі, а предметом складові та фактори формування ефективної маркетингової інформаційної системи мережі кав’ярень «Brew Cafe». Метою дослідження є теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо формування ефективної маркетингової інформаційної системи. Методами дослідження є спостереження, аналіз, узагальнення та моделювання. Значущість роботи полягає у розробці рекомендацій з покращення інформаційно-комунікаційної системи як для мережі кав’ярень «Brew Cafe», так і аналогічних підприємств за даним видом економічної діяльності, що допоможе приймати більш ефективні маркетингові рішення та моніторингу маркетингового середовища. Проаналізовано маркетингове середовище компанії «Brew Cafe» та надані рекомендації щодо маркетингової діяльності для покращення її діяльності. Враховуючи деталі мережі «Brew Cafe» кав’ярні, було представлено стратегію просування бренду та розроблено маркетингові інструменти для її сприяння. Це допоможе компанії бути конкурентоспроможною на місцевому ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.subjectбази данихuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингова інформаційна система підприємства та можливі шляхи її вдосконаленняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жигинас_дипломна_робота.pdfДипломна робота301.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.