Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56313
Title: Дослідження потенціалу соціальних мереж як інструмента просування продукції магазину
Authors: Денисова, Ніколь Віталіївна
Keywords: просування
соціальні мережі
SEO оптимізація
індустрія моди
спортивний одяг
потенціал
стимулювання збуту
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 26-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Об’єктом дослідження виступають процеси просування продукції підприємств із використанням сучасного інструментарію SMM-маркетингу, а предметом – потенціал використання соціальних мереж як інструменту просування продукції магазину одягу «Cavi Studio». Метою випускної роботи є проведення дослідження потенціалу соціальних мереж як інструмента просування продукції магазину із врахуванням трансформаційних змін та необхідності пошуку інноваційних рішень в сфері Інтернет-маркетингу. В процесі дослідження використовувалися як загальнонаукові методи пізнання (індукція і дедукція, аналіз і синтез) так і спеціальні (методи порівняльного, факторного, фінансового, економічного і графічного аналізу, методи стратегічного аналізу). Інформаційною базою для проведення дослідження виступають роботи українських та зарубіжних вчених, які займаються вивченням проблем ефективності просування продукції із використанням соціальних мереж та Інтернет-маркетингу, наукові статті та монографії, присвячені темі випускної роботи, законодавча база України, фінансова звітність досліджуваного магазину.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56313
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Денисова_дипломна_робота.pdfДипломна робота228.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.