Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисова, Ніколь Віталіївна-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:12:24Z-
dc.date.available2022-09-16T07:12:24Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56313-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступають процеси просування продукції підприємств із використанням сучасного інструментарію SMM-маркетингу, а предметом – потенціал використання соціальних мереж як інструменту просування продукції магазину одягу «Cavi Studio». Метою випускної роботи є проведення дослідження потенціалу соціальних мереж як інструмента просування продукції магазину із врахуванням трансформаційних змін та необхідності пошуку інноваційних рішень в сфері Інтернет-маркетингу. В процесі дослідження використовувалися як загальнонаукові методи пізнання (індукція і дедукція, аналіз і синтез) так і спеціальні (методи порівняльного, факторного, фінансового, економічного і графічного аналізу, методи стратегічного аналізу). Інформаційною базою для проведення дослідження виступають роботи українських та зарубіжних вчених, які займаються вивченням проблем ефективності просування продукції із використанням соціальних мереж та Інтернет-маркетингу, наукові статті та монографії, присвячені темі випускної роботи, законодавча база України, фінансова звітність досліджуваного магазину.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectSEO оптимізаціяuk_UA
dc.subjectіндустрія модиuk_UA
dc.subjectспортивний одягuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження потенціалу соціальних мереж як інструмента просування продукції магазинуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Денисова_дипломна_робота.pdfДипломна робота228.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.