Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56308
Назва: Використання потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі TOB «Enjoy the Wood»)
Автори: Склезь, Іван Володимирович
Ключові слова: СММ
рекламна діяльність
маркетинговий потенціал
ринок подарунків та сувенірної продукції
таргетована реклама
поведінка споживача
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 26-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність в соціальних мережах підприємства «Enjoy the Wood» на ринку подарунків та сувенірної продукції України, а предметом – процес впливу потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях на поведінку споживача на прикладі підприємства. Метою випускної роботи є дослідження процесу впливу потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях на поведінку споживача на прикладі підприємства на ринку подарунків та сувенірної продукції України. Методи дослідження – історичні (при дослідженні теоретичних положень), економіко–статистичні (при оцінці сучасного стану ринку пива і діяльності підприємства); маркетингово–моніторингові (аналіз впливу факторів на показники маркетингової діяльності). Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет, періодичні спеціалізовані видання. Значущість виконаної роботи полягає у застосуванні сучасних підходів маркетингового аналізу для наступного планування заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в якості основи для формування напрямкі оптимізації управління маркетинговою діяльністю підприємств за допомогою соціальних мережах на ринку подарунків та сувенірної продукції.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56308
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Склезь_дипломна_робота.pdfДипломна робота561.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.