Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСклезь, Іван Володимирович-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:09:32Z-
dc.date.available2022-09-16T07:09:32Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56308-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова діяльність в соціальних мережах підприємства «Enjoy the Wood» на ринку подарунків та сувенірної продукції України, а предметом – процес впливу потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях на поведінку споживача на прикладі підприємства. Метою випускної роботи є дослідження процесу впливу потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях на поведінку споживача на прикладі підприємства на ринку подарунків та сувенірної продукції України. Методи дослідження – історичні (при дослідженні теоретичних положень), економіко–статистичні (при оцінці сучасного стану ринку пива і діяльності підприємства); маркетингово–моніторингові (аналіз впливу факторів на показники маркетингової діяльності). Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет, періодичні спеціалізовані видання. Значущість виконаної роботи полягає у застосуванні сучасних підходів маркетингового аналізу для наступного планування заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в якості основи для формування напрямкі оптимізації управління маркетинговою діяльністю підприємств за допомогою соціальних мережах на ринку подарунків та сувенірної продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectСММuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectринок подарунків та сувенірної продукціїuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleВикористання потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі TOB «Enjoy the Wood»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Склезь_дипломна_робота.pdfДипломна робота561.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.