Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56294
Назва: Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики «IDS Borjomi Group»
Автори: Дулепов, Максим Олексійович
Ключові слова: аналіз
асортимент
конкуренція
компанія
купівельна поведінка
мінеральна вода
споживач
споживчі переваги
стратегія
товар
товарна політика
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи – розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової товарної політики IDS Borjomi Group. Об’єкт дослідження – процеси управління маркетинговою товарною політикою IDS Borjomi Group. Предмет дослідження – методи та підходи щодо аналізу маркетингової товарної політики IDS Borjomi Group. В ході підготовки кваліфікаційної роботи використовувалися такі методи: порівняння, системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу, PESTEL аналіз, SWOT-аналіз, NPS-аналіз. Методологічну основу та інформаційну базу кваліфікаційної роботи склали положення сучасної теорії з маркетингу, формування товарної політики компанії, концепції дослідження та аналізу споживчої поведінки, а також наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців, дані Державної служби статистики України, мережа Інтернет, різні періодичні спеціалізовані видання, дані досліджуваного підприємства, а також дані Асоціації виробників мінеральних та питних вод України. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці маркетингової товарної стратегії для досліджуваної компанії та обґрунтуванні випуску нового товару на ринок. Значущість виконаної роботи та висновки: обґрунтування науково- методичного підходу вибору стратегії диверсифікації та диференціалі для подальшої діяльності IDS Borjomi Group. Рекомендації щодо використаних результатів. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані IDS Borjomi Group для формування маркетингової товарної стратегії. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: запропоновані рекомендації можуть бути використані в практичній діяльності IDS Borjomi Group при розробці напрямків удосконалення товарного портфелю компанії та формуванні її товарної політики. Наукові результати кваліфікаційної роботи апробовані на V Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні» (7- 8 жовтня 2021 р.).
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56294
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дулепов_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.