Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДулепов, Максим Олексійович-
dc.date.accessioned2022-09-13T11:33:09Z-
dc.date.available2022-09-13T11:33:09Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56294-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи – розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової товарної політики IDS Borjomi Group. Об’єкт дослідження – процеси управління маркетинговою товарною політикою IDS Borjomi Group. Предмет дослідження – методи та підходи щодо аналізу маркетингової товарної політики IDS Borjomi Group. В ході підготовки кваліфікаційної роботи використовувалися такі методи: порівняння, системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу, PESTEL аналіз, SWOT-аналіз, NPS-аналіз. Методологічну основу та інформаційну базу кваліфікаційної роботи склали положення сучасної теорії з маркетингу, формування товарної політики компанії, концепції дослідження та аналізу споживчої поведінки, а також наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців, дані Державної служби статистики України, мережа Інтернет, різні періодичні спеціалізовані видання, дані досліджуваного підприємства, а також дані Асоціації виробників мінеральних та питних вод України. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці маркетингової товарної стратегії для досліджуваної компанії та обґрунтуванні випуску нового товару на ринок. Значущість виконаної роботи та висновки: обґрунтування науково- методичного підходу вибору стратегії диверсифікації та диференціалі для подальшої діяльності IDS Borjomi Group. Рекомендації щодо використаних результатів. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані IDS Borjomi Group для формування маркетингової товарної стратегії. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: запропоновані рекомендації можуть бути використані в практичній діяльності IDS Borjomi Group при розробці напрямків удосконалення товарного портфелю компанії та формуванні її товарної політики. Наукові результати кваліфікаційної роботи апробовані на V Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні» (7- 8 жовтня 2021 р.).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectкомпаніяuk_UA
dc.subjectкупівельна поведінкаuk_UA
dc.subjectмінеральна водаuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectспоживчі перевагиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики «IDS Borjomi Group»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дулепов_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.