Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56294
Название: Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики «IDS Borjomi Group»
Авторы: Дулепов, Максим Олексійович
Ключевые слова: аналіз
асортимент
конкуренція
компанія
купівельна поведінка
мінеральна вода
споживач
споживчі переваги
стратегія
товар
товарна політика
маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 25-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Мета кваліфікаційної роботи – розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової товарної політики IDS Borjomi Group. Об’єкт дослідження – процеси управління маркетинговою товарною політикою IDS Borjomi Group. Предмет дослідження – методи та підходи щодо аналізу маркетингової товарної політики IDS Borjomi Group. В ході підготовки кваліфікаційної роботи використовувалися такі методи: порівняння, системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу, PESTEL аналіз, SWOT-аналіз, NPS-аналіз. Методологічну основу та інформаційну базу кваліфікаційної роботи склали положення сучасної теорії з маркетингу, формування товарної політики компанії, концепції дослідження та аналізу споживчої поведінки, а також наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців, дані Державної служби статистики України, мережа Інтернет, різні періодичні спеціалізовані видання, дані досліджуваного підприємства, а також дані Асоціації виробників мінеральних та питних вод України. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці маркетингової товарної стратегії для досліджуваної компанії та обґрунтуванні випуску нового товару на ринок. Значущість виконаної роботи та висновки: обґрунтування науково- методичного підходу вибору стратегії диверсифікації та диференціалі для подальшої діяльності IDS Borjomi Group. Рекомендації щодо використаних результатів. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані IDS Borjomi Group для формування маркетингової товарної стратегії. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: запропоновані рекомендації можуть бути використані в практичній діяльності IDS Borjomi Group при розробці напрямків удосконалення товарного портфелю компанії та формуванні її товарної політики. Наукові результати кваліфікаційної роботи апробовані на V Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні» (7- 8 жовтня 2021 р.).
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56294
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дулепов_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.