Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56291
Назва: Розробка маркетингової стратегії державного підприємства «Міжнародний аеропорт Бориспіль»
Автори: Шестаков, Олексій Сергійович
Ключові слова: стратегія
стратегічні напрями розвитку
класифікація стратегій
операційна діяльність
маркетингова діяльність
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є організація маркетингової діяльності ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль», а предметом – теоретико-методичні засади та практичні аспекти стратегічного управління розвитком підприємств авіаційної сфери. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних та практичних рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії підприємст авіаційної галузі. Методи дослідження аналізу і синтезу, структурно функціональний метод, статистичні методи, математичні методи та метод формалізації. Методологічну основу дослідження склали теоретичні та науково практичні дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців, законодавчі і нормативно-правові акти України щодо регулювання діяльності підприємств авіаційного профілю, статистична та бухгалтерська звітність ДП МА «Бориспіль». Наукова новизна одержаних результатів полягає формуванні напрямків вдосконалення маркетингової діяльності ДП МА «Бориспіль» шляхом заохочення вітчизняних авіаперевізників до збільшення кількості внутрішніх рейсів та залучення більшої кількості внутрішніх пасажирів та заохочення авіаперевізників до користування послугами вантажного терміналу аеропорту Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи. Матеріали дослідження кваліфікаційної роботи запропоновані до розгляду керівнику відділу маркетингової діяльності для практичного впровадження в діяльність ДП МА «Бориспіль». Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження. Запропоновані до впровадження результати дадуть можливість підприємству поступово повертати свою прибутковість та ліквідувати наслідки негативного впливу пандемії гострої респіраторної інфекції COVID-19, що дозволить ДП МА «Бориспіль» відновити заходи, затверджені Концепцією розвитку організації до 2045 року, по розширенню та розвитку підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності поміж європейських аеропортів-лідерів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56291
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестаков_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.