Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56291
Название: Розробка маркетингової стратегії державного підприємства «Міжнародний аеропорт Бориспіль»
Авторы: Шестаков, Олексій Сергійович
Ключевые слова: стратегія
стратегічні напрями розвитку
класифікація стратегій
операційна діяльність
маркетингова діяльність
маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 25-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Об’єктом дослідження є організація маркетингової діяльності ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль», а предметом – теоретико-методичні засади та практичні аспекти стратегічного управління розвитком підприємств авіаційної сфери. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних та практичних рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії підприємст авіаційної галузі. Методи дослідження аналізу і синтезу, структурно функціональний метод, статистичні методи, математичні методи та метод формалізації. Методологічну основу дослідження склали теоретичні та науково практичні дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців, законодавчі і нормативно-правові акти України щодо регулювання діяльності підприємств авіаційного профілю, статистична та бухгалтерська звітність ДП МА «Бориспіль». Наукова новизна одержаних результатів полягає формуванні напрямків вдосконалення маркетингової діяльності ДП МА «Бориспіль» шляхом заохочення вітчизняних авіаперевізників до збільшення кількості внутрішніх рейсів та залучення більшої кількості внутрішніх пасажирів та заохочення авіаперевізників до користування послугами вантажного терміналу аеропорту Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи. Матеріали дослідження кваліфікаційної роботи запропоновані до розгляду керівнику відділу маркетингової діяльності для практичного впровадження в діяльність ДП МА «Бориспіль». Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження. Запропоновані до впровадження результати дадуть можливість підприємству поступово повертати свою прибутковість та ліквідувати наслідки негативного впливу пандемії гострої респіраторної інфекції COVID-19, що дозволить ДП МА «Бориспіль» відновити заходи, затверджені Концепцією розвитку організації до 2045 року, по розширенню та розвитку підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності поміж європейських аеропортів-лідерів.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56291
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шестаков_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.