Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШестаков, Олексій Сергійович-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:41:09Z-
dc.date.available2022-09-13T07:41:09Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56291-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є організація маркетингової діяльності ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль», а предметом – теоретико-методичні засади та практичні аспекти стратегічного управління розвитком підприємств авіаційної сфери. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних та практичних рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії підприємст авіаційної галузі. Методи дослідження аналізу і синтезу, структурно функціональний метод, статистичні методи, математичні методи та метод формалізації. Методологічну основу дослідження склали теоретичні та науково практичні дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців, законодавчі і нормативно-правові акти України щодо регулювання діяльності підприємств авіаційного профілю, статистична та бухгалтерська звітність ДП МА «Бориспіль». Наукова новизна одержаних результатів полягає формуванні напрямків вдосконалення маркетингової діяльності ДП МА «Бориспіль» шляхом заохочення вітчизняних авіаперевізників до збільшення кількості внутрішніх рейсів та залучення більшої кількості внутрішніх пасажирів та заохочення авіаперевізників до користування послугами вантажного терміналу аеропорту Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи. Матеріали дослідження кваліфікаційної роботи запропоновані до розгляду керівнику відділу маркетингової діяльності для практичного впровадження в діяльність ДП МА «Бориспіль». Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження. Запропоновані до впровадження результати дадуть можливість підприємству поступово повертати свою прибутковість та ліквідувати наслідки негативного впливу пандемії гострої респіраторної інфекції COVID-19, що дозволить ДП МА «Бориспіль» відновити заходи, затверджені Концепцією розвитку організації до 2045 року, по розширенню та розвитку підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності поміж європейських аеропортів-лідерів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічні напрями розвиткуuk_UA
dc.subjectкласифікація стратегійuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії державного підприємства «Міжнародний аеропорт Бориспіль»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шестаков_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.