Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56287
Назва: Формування сучасних маркетингових підходів просування товарів торгівельного підприємства
Автори: Цикаленко, Олексій Вікторович
Ключові слова: маркетинг
конкуренти
комунікації
роздрібна торгівля
реклама
стимулювання збуту
соціальні мережі
інтернет
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає ТП «Лада» та дослідження його маркетингової політики просування, а предметом – теоретико-методичні та практичні аспекти формування сучасних маркетингових підходів просування ТП «Лада». Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо посилення позицій на ринку підприємства роздрібної торгівлі, а також визначення напрямків щодо формування сучасних маркетингових підходів просування товарів. Методи дослідження: методи системно-структурного і порівняльного аналізу; метод структурно-логічного аналізу та економіко-статистичний метод; графічні та табличні методи; структуризація та систематизація інформації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в поглибленні існуючих теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо посилення ринкових позицій ТП «Лада» шляхом формування сучасних маркетингових підходів просування товарів. Рекомендації щодо використаних результатів: запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо посилення ринкових позицій торгівельного підприємства в сучасних умовах можуть використовуватись будь-яким підприємством роздрібної торгівлі в України. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та сформульовані рекомендації дозволять вітчизняним підприємствам роздрібної торгівлі переглянути підходи щодо застосування інструментів просування та розвивати свій імідж завдяки сучасним заходам комунікацій.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56287
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цикаленко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.