Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦикаленко, Олексій Вікторович-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:37:57Z-
dc.date.available2022-09-13T07:37:57Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56287-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає ТП «Лада» та дослідження його маркетингової політики просування, а предметом – теоретико-методичні та практичні аспекти формування сучасних маркетингових підходів просування ТП «Лада». Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо посилення позицій на ринку підприємства роздрібної торгівлі, а також визначення напрямків щодо формування сучасних маркетингових підходів просування товарів. Методи дослідження: методи системно-структурного і порівняльного аналізу; метод структурно-логічного аналізу та економіко-статистичний метод; графічні та табличні методи; структуризація та систематизація інформації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в поглибленні існуючих теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо посилення ринкових позицій ТП «Лада» шляхом формування сучасних маркетингових підходів просування товарів. Рекомендації щодо використаних результатів: запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо посилення ринкових позицій торгівельного підприємства в сучасних умовах можуть використовуватись будь-яким підприємством роздрібної торгівлі в України. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та сформульовані рекомендації дозволять вітчизняним підприємствам роздрібної торгівлі переглянути підходи щодо застосування інструментів просування та розвивати свій імідж завдяки сучасним заходам комунікацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування сучасних маркетингових підходів просування товарів торгівельного підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цикаленко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.