Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56286
Назва: Удосконалення складових комплексу маркетингу (на прикладі ТОВ «Novus»)
Автори: Ткаченко, Альона Ярославівна
Ключові слова: ринок ритейлу
комплекс маркетингу
просування
реклама

ціноутворення
стимулювання збуту
інтернет-маркетинг
E-COMMERCE
FMCG
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об'єктом досліˑдження є елемеˑнти комплˑексу маркеˑтингу ТОВ «Novus». Предметом досліˑдження кваліфікаційної роботи є методˑи і підхоˑди до оцінкˑи та управління ефектˑивності маркеˑтингової діяльˑності підпрˑиємства ТОВ «Novus». Метою даної роботˑи є досліˑдження складˑових комплˑексу маркеˑтингу ТОВ «Novus» та розроˑбка пропоˑзицій щодо їх вдоскˑоналення. Методи дослідження. економіко-статистичні та економіко-математичні, табличний та графічний прийоми, системний та маркетинговий підхід, метод порівняння, експертних оцінок, ABC-аналіз, SWOT-аналіз, логічного узагальнення та інші. Наукова новизна одержаних результатів: Обґрунтовано перехід від агрегатора до власної доставки ТОВ «Novus»: сформульовано етапи розробки мобільного додатка для доставки та оцінено ефективність інвестиційного проекту Значущість виконаної роботи полягає в отриманні практичних навичок щодо вдосконалення комплексу маркетингу ТОВ «Novus». Рекомендації щодо використаних результатів можна можуть бути використані для підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок покращення комплексу маркетингу ТОВ «Novus». Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи було видано тези доповіді у збірнику матеріалів V Міжнародної науково практичної інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні» на тему «Основні принципи маркетингу-мікс у роздрібній торгівлі» Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження показують, що за результатами можна отримати позитивний ефект від маркетингової діяльності ТОВ «Novus».
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56286
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.