Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, Альона Ярославівна-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:37:36Z-
dc.date.available2022-09-13T07:37:36Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56286-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб'єктом досліˑдження є елемеˑнти комплˑексу маркеˑтингу ТОВ «Novus». Предметом досліˑдження кваліфікаційної роботи є методˑи і підхоˑди до оцінкˑи та управління ефектˑивності маркеˑтингової діяльˑності підпрˑиємства ТОВ «Novus». Метою даної роботˑи є досліˑдження складˑових комплˑексу маркеˑтингу ТОВ «Novus» та розроˑбка пропоˑзицій щодо їх вдоскˑоналення. Методи дослідження. економіко-статистичні та економіко-математичні, табличний та графічний прийоми, системний та маркетинговий підхід, метод порівняння, експертних оцінок, ABC-аналіз, SWOT-аналіз, логічного узагальнення та інші. Наукова новизна одержаних результатів: Обґрунтовано перехід від агрегатора до власної доставки ТОВ «Novus»: сформульовано етапи розробки мобільного додатка для доставки та оцінено ефективність інвестиційного проекту Значущість виконаної роботи полягає в отриманні практичних навичок щодо вдосконалення комплексу маркетингу ТОВ «Novus». Рекомендації щодо використаних результатів можна можуть бути використані для підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок покращення комплексу маркетингу ТОВ «Novus». Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи було видано тези доповіді у збірнику матеріалів V Міжнародної науково практичної інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні» на тему «Основні принципи маркетингу-мікс у роздрібній торгівлі» Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження показують, що за результатами можна отримати позитивний ефект від маркетингової діяльності ТОВ «Novus».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectринок ритейлуuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectE-COMMERCEuk_UA
dc.subjectFMCGuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення складових комплексу маркетингу (на прикладі ТОВ «Novus»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткаченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.