Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56286
Название: Удосконалення складових комплексу маркетингу (на прикладі ТОВ «Novus»)
Авторы: Ткаченко, Альона Ярославівна
Ключевые слова: ринок ритейлу
комплекс маркетингу
просування
реклама

ціноутворення
стимулювання збуту
інтернет-маркетинг
E-COMMERCE
FMCG
маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 25-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Об'єктом досліˑдження є елемеˑнти комплˑексу маркеˑтингу ТОВ «Novus». Предметом досліˑдження кваліфікаційної роботи є методˑи і підхоˑди до оцінкˑи та управління ефектˑивності маркеˑтингової діяльˑності підпрˑиємства ТОВ «Novus». Метою даної роботˑи є досліˑдження складˑових комплˑексу маркеˑтингу ТОВ «Novus» та розроˑбка пропоˑзицій щодо їх вдоскˑоналення. Методи дослідження. економіко-статистичні та економіко-математичні, табличний та графічний прийоми, системний та маркетинговий підхід, метод порівняння, експертних оцінок, ABC-аналіз, SWOT-аналіз, логічного узагальнення та інші. Наукова новизна одержаних результатів: Обґрунтовано перехід від агрегатора до власної доставки ТОВ «Novus»: сформульовано етапи розробки мобільного додатка для доставки та оцінено ефективність інвестиційного проекту Значущість виконаної роботи полягає в отриманні практичних навичок щодо вдосконалення комплексу маркетингу ТОВ «Novus». Рекомендації щодо використаних результатів можна можуть бути використані для підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок покращення комплексу маркетингу ТОВ «Novus». Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи було видано тези доповіді у збірнику матеріалів V Міжнародної науково практичної інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні» на тему «Основні принципи маркетингу-мікс у роздрібній торгівлі» Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження показують, що за результатами можна отримати позитивний ефект від маркетингової діяльності ТОВ «Novus».
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56286
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ткаченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.